Rabu, 12 Mei 2010

Karpal Singh Takut Nak Soal Saiful

Kepala Sinki, ketua peguamtunda si Nuar rupanya takut nak soal Saiful di mahkamah. Semalam hanya satu soalan saja yang ditanya pada Saipul iaitu samada perkara liwat tersebut berlaku dengan kerelaan atau paksaan. Lepas tu dia cuba minta maklumat senarai saksi yang tak berkaitan langsung dengan soal balas terhadap Saipul. Tak nampak pula si kepala sinki ni cuba menafikan yang si Nuar dah liwat si Saiful. Alih-alih bagi alasan laporan polis yang dibuat oleh Saiful telah diletakkan dalam seksyen yang salah. Tu tak ada benda lain la tu selain daripada nak gugurkan kes dengan menggunakan kaedah teknikal atau paling tidak pun nak meliwat-liwatkan perbicaraan.

Sehari sebelumnya kepala sinki menggunakan teknik peguam jahat dalam filem tamil untuk menjatuhkan moral Saiful. Si sinki ni tanya Saiful pasal mandi junub dan sama ada sah atau tidak solat yang Saiful buat. Alah macam dalam cerita tamil tu, peguam jahat cuba menjatuh kredibiliti mangsa rogol supaya mangsa rogol nampak macam bukan orang baik. Dengan itu selamatlah perogol yang kaya raya dan nampak macam baik yang telah memberikan bayaran yang lumayan kepada peguam jahat tersebut. Akhinya yang bersalah ialah mangsa rogol bukannya perogol. Sebijik kan..

Kononnya kalau nak jadi mangsa liwat si Nuar ni kena mandi junub dan pastikan sembahyang sah barulah boleh diiktiraf sebagai seorang yang telah diliwat oleh Anwar Ibrahim.

FIKIR-FIKIRKAN..

JANGAN MARAH..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan