Isnin, 6 Jun 2011

Matlamat Baru PAS : Kena Selalu Jaga Hati Abang Besar DAP

Semua orang tahu tujuan PAS ditubuhkan iaitu untuk kepentingan Islam sama ada untuk tegakkan hukum Islam, tubuhkan negara Islam dan untuk lain-lain kepentingan Islam.

Malangnya sejak pilihan raya umum ke 12 semuanya dah berubah. PAS mula nampak nak ke Putrajaya saja. Dengan kata lain PAS hanya kejar kuasa, bukan kejar kebenaran. PAS tersentuh hati bila Cina DAP pura-pura minat mendekati Islam dan nak baca Quran. PAS tak sedar itulah kelemahan mereka yang digunakan sepenuhnya oleh DAP.

Dalam muktamar PAS pun PAS dah tak berani nak sebut tentang negara Islam dan hukum hudud yang menjadi perkara wajib untuk diperkatakan dalam semua perjumpaan PAS sebelum ini. Apatah lagi PAS nak sebut tentang penderitaan rakyat Palestin yang ditindas oleh rejim yahudi.

PAS boleh diibaratkan seperti seorang yang bercakap di atas pentas dan disaksikan oleh salah seorang DAP. PAS bercakap sambil memandang kepada DAP. Jika DAP angkat jari tanda bagus PAS akan rasa lega dan puas hati.

Begitulah balasan Allah terhadap golongan yang menuduh kepada orang lain di atas perkara yang tidak benar. Perkara tersebut akan berbalik dan menimpa mereka kembali. Sebelum ini PAS tuduh UMNO kafir kerana berkerjasama dengan orang kafir iaitu MCA dan MIC. Tetapi sekarang mereka sanggup jadi balaci kepada kafir harbi DAP.

Kepada ulama PAS yang saya hormati sekelian terutamanya Dato' Harun Din. Saya tahu Dato' pasti tengah memikirkan kedudukan Dato' dalam PAS. Saya harap Dato' buatlah keputusan segera demi masa depan Islam dan ummatnya.

ALANGKAN BENARNYA FIRMAN ALLAH TAALA..

FIKIR-FIKIRKAN..

JANGAN MARAH..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan