Rabu, 21 Julai 2010

Bila Penipu Menuduh Mufti Berbohong


Sehari dua ini timbul balik persoalan tentang perpaduan antara UMNO dan PAS selepas ia disebut oleh mufti Perak Datuk Harussani Zakaria. Datuk mufti terpaksa menyebut kembali perkara tersebut apabila melihat betapa lemah dan hinanya PAS sebagai sebuah parti politik berbagai bangsa dan agama yang mula bercakap mengenai Negara Islam tetapi apabila disergah oleh DAP terus terdiam.


Ya, PAS parti yang majoriti ahlinya merupakan orang Melayu dan beragama Islam nampaknya mula untuk bercakap semula pasal Negara Islam apabila menyedari sokongan daripada orang Melayu Islam semakin berkurangan walaupun cuba ditipu oleh En. Mahfuz Bean bahawa sokongan kepada parti pelbagai agama mereka masih kuat.

Macam biasa pemimpin PAS menipu lagi. Terbaru dua penipu utama PAS iaitu Mahfuz Bean dan Salahuddin Pedang Samurai cuba menipu rakyat Malaysia terutamanya ahli PAS yang sentiasa bersedia dan sanggup ditipu bahawa Mufti Perak berbohong berkaitan kenyataan mufti tersebut mengenai terdapat pemimpin utama UMNO dan PAS datang menemuinya untuk menjadikannya pengantara perpaduan UMNO dan PAS. Penipuan tersebut lantas disangkal oleh Datuk Harussani.

Itulah PAS. Untuk menampakkan pemimpin mereka yang sentiasa menipu sebagai baik, mereka sanggup menggandakan penipuan dengan menuduh orang baik bertaraf mufti sebagai pembohong.

Peristiwa Paling Tragis Abad Ini
Masih teringat lagi bagaimana Salahuddin dengan selamba dan konfidennya membuat sidang media menipu rakyat Malaysia tentang Bob Pedang Samurai sehinggakan setiap kali nampak muka Salahuddin pasti teringatkan pedang samurai.

Apakah mereka ingat dengan berterusan menipu, sokongan orang Melayu Islam kepada mereka akan kembali? Meraka boleh sebut penipuan mereka sebagai strategi sebagaimana mereka sebut rasuah sebagai sumbangan tetapi jangan harap orang Melayu akan sokong mereka lagi.

PAS adalah parti pelbagai bangsa dan agama yang berobjektifkan keduniaan semata mata. Matlamat mereka adalah kuasa dan kekayaan yang bersulam dengan dendam kesumat.

SELAMAT TINGGAL PAS..

FIKIR-FIKIRKAN..

JANGAN MARAH..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan