Selasa, 6 Julai 2010

Arahan Presiden Tak Dapat Sambutan


Beberapa hari lepas Presiden UMNO Datuk Seri Najib dah berikan arahan supaya serangan dibuat terhadap pembangkang. Bagaimanapun nampak arahan Presiden UMNO telah disambut oleh parti pembangkang bukannya oleh pemimpin UMNO.

Semasa melawat ke Melaka dua minggu lepas saya ditemani oleh oleh 2 kakitangan Kerajaan di mana seorang daripadanya adalah pemandu yang membawa saya melawat. Dalam perjalanan saya diberikan beberapa akhbar pembangkang untuk dibaca. Daripada tiga akhbar yang diberikan saya hanya membaca satu berita iaitu Suara Keadilan kerana mengutarakan tajuk dan gambar yang menarik iaitu "Felda Bangkrap".

Sebenarnya banyak lagi berita dalam akhbar berkenaan yang berunsurkan fitnah membabitkan isu-isu yang besar tetapi hanya Felda yang mengambil tindakan menyaman akhbar tersebut. Bagaimanakah dengan berita berita sensasi yang lain? Adakah ini bentuk serangan yang dimaksudkan oleh Datuk Seri Najib? Atau memang berita-berita yang saya anggap fitnah tersebut sebenarnya adalah betul?

FIKIR-FIKRKAN..

JANGAN MARAH..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan